توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم در پویش «مشق حسینی» برای مددجویان بهزیستی شوط

در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و در راستای اجرای پویش اجتماعی «مشق حسینی»، اداره بهزیستی شهرستان شوط با مشارکت خیرین و نیکوکاران، امروز در روز تاسوعا موفق به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم برای مددجویان تحت پوشش خود شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط؛

این اقدام که با هدف تلطیف شرایط معیشتی خانواده‌های آسیب‌پذیر و همزمان با تجلی ارزش‌های انسانی و ایثار در روز تاسوعا صورت گرفت، نشان‌دهنده پیوند عمیق میان آموزه‌های مذهبی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم شهرستان شوط است.

سهیلا قربان زاده ، رئیس اداره بهزیستی شوط، ضمن ابراز قدردانی از تمامی خیرین شرکت‌کننده در این پویش، اظهار داشت: «روز تاسوعا، روز فداکاری و ایثار است. مشارکت خیرین عزیز در تهیه این ۵۰۰ بسته غذای گرم، فراتر از یک کمک ساده، نمودی از عشق به اهل بیت (ع) و در عین حال، نشانه‌ای از همبستگی و همدلی مردم شوط برای حمایت از برادران و خواهران نیازمند و آسیب‌پذیر خود است.»

وی همچنین افزود: «هدف ما در اداره بهزیستی، حفظ کرامت انسانی مددجویان است. توزیع این بسته‌های غذایی با دقت بالا و با رعایت کامل اصول انسانی انجام شد تا اطمینان حاصل شود که این خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مستحقان برسد.

کد خبر 189783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد